Vill ha!

Är sjukt uttråkad så jag sitter och kollar på Nelly.com på lite kläder. Det finns hur mycket kläder som helst jag skulle vilja shoppa. Synd bara att jag inte har tillräckligt med pengar. Jag har bara tråkkläder i min garderob. Ser ut som jag varit och grävt i dåliga second hand butiker. Jag hittade en så himla snygg jacka.
hjk
Jag försökte övertala mamma om att köpa denna men hon tyckte att den var för dyr. Hon förstår sig helt enkelt inte på mode. Skulle jag få denna jacka så behöver jag ju inte köpa flera andra.

Leave a Reply

