Ylvis senaste låt


Vad tycker ni om Ylvis senaste låt?
Personligen tycker jag att den är apdålig. Jag gillade den förra den var riktigt rolig att festa till men denna är bara blähhh.
Den första låten fanns det väldigt mycket ironi i och den var menad som ett skämt men det känns ju som det var en one-hit-wonder. Jag blev faktiskt väldigt besviken då jag hörde denna. Fast vem vet, om den spelas mycket kanske man får bra minnen till den och tycker att den är bra. (Jag försöker att vara positiv och inte totalsåga den). Ibland brukar jag behöva lyssna på nya låtar flera gånger innan jag tycker att de är bra. Det är alltid roligt med musiknyheter och läsa vad andra tycker. Nu är jag inte ensam om att tycka att denna låt är kass men det är inte ofta jag håller med musikrecensenterna i tidningarna. Då är det oftaste bättre att hålla utkik om alla musiknyheter på nätet.

Leave a Reply

