Flytta hemifrån

Jag är helt galet less att bo hemma hos mamma och pappa. Jag vill ha en egen lägenhet!!! Jag har kollat på HusmanHagberg och hittat flera fina. Det är så tråkigt att bo hemma men jag försöker att spara pengar så att jag kan köpa eget. problemet är bara att jag inte direkt har den största inkomsten. Mina föräldrar tycker att jag är för ung men det tycker inte jag!

Visst vore det kul att få inreda en lägenhet precis som du vill? Att välja tapeter och möbler helt själv. Jag skulle ha en stor garderob och en mega stor säng 🙂

Min framtida lägenhet

Min framtida lägenhet

One thought on “Flytta hemifrån

Leave a Reply

