Ooooooppppssss

Jag avlider, vet ni vilken pinsam grej jag gjorde igår?

Jag var ute och övningskörde med pappa igårkväll. Precis vid en korsning står Liam ( inte i 1D såklart) och Fredde. Jag är lite förtjust i Liam och precis då får jag motostopp. Jag blev så stressad och kunde inte starta. Pappa sa att jag skulle ta det lugnt men det är inte det lättaste med ett sådant snyggo i närheten. Fråga mig inte vad jag gjorde men bilen galopperar fram och rakt in i en vägskylt. Jag höll på att dö för det var verkligen svårt att gömma sig med den smällen. Bilen blev inte så svårt skadad men pappa har lämnat in bilen på service idag. Skylten däremot ligger ner. Jag gick förbi den idag så jag såg att den fortfarande ligger ner.

Det är så typisk att det skulle hända mig. Jag råkar alltid ut för pinsamma saker.
sjjshds

Leave a Reply

