One direction parfymen

Äntligen har jag fått hem min One direction parfym. Den luktar verkligen supergott.

jhjkjh
Jag hade tänkt spara den tills vi ska på semester och köpa den i taxfreen men mamma sa typ, “köp parfym online för det är mycket billigare” för att citera henne.
Hon betalade den och jag är såklart superglad att jag slipper vänta en månad på den. Förresten Our moment heter One Directions parfym för er som är sugen på den. Jag går omkring och luktar på mig själv hela tiden. Nom nom nom tycker jag om den 🙂

Nu ska jag ta cykeln till Linnea. Vi ska se på film, The notebook. Jag har sett den tusen gånger men den är så bra.

Leave a Reply

